koupeno v CZ
Předmětem elektronické dražby je tato movitá věc: Suzuki GSX 1300 R HayabusaVIN: JS1EJ11AZR71010401.majitelPůvod ČRPrvní registrace 13.5.2024Objem 1340 ccmVýkon 140 kWNajeto 5 335 kmServisní knížka STK do 5/2030Motocykl pojízdný, funkční, provedena zkušební jízda, kontrola vozidla-bez závad. Tovární záruka, servisní knížka, 2x klíč. Kosmetické vady z provozu, některé plastové a kovové díly poškrábané/podřené. Původní cena nové motorky byla 489 900 KčTechnické parametryObjem motoru: 1340 cm3Objem nádrže: 20 lVýkon: 190 HpMax. kroutící moment: 150 NmPohotovostní hmotnost: 264 kgVýška sedla: 800 mmTyp motoru: Čtyřdobý kapalinou chlazený řadový čtyřválec DOHCSpotřeba paliva*: 6,7 L / 100 kmEmise CO2*: 157 g / kmVrtání x Zdvih: 81 mm x 65 mmPřevodovka: 6 rychlostí, stálý záběrVýkon motoru: 140kW (190PS) / 9 700 rpmMax. kroutící moment: 150 Nm / 7 000 rpmCelková délka: 2 180 mmCelková šířka: 735 mmCelková výška: 1 165 mmRozvor: 1 480 mmSvětlá výška: 125 mmPřední Pérování: Vidlice typu upside down, vinutá pružina, olejový tlumičZadní Pérování: Kyvná vidlice, vinutá pružina, olejový tlumičPřední Brzdy: Brembo Stylema®, 4 pístky, dvojitý kotouč, ABSZadní Brzdy: Nissin, 1 pístek, jednoduchý kotouč, ABSPřední Pneumatika: 120/70ZR17M/C (58 W), bezdušováZadní Pneumatika: 190/50ZR17M/C (73 W), bezdušová3 stupně výkonnostních režimůSuzuki Hayabusa vám nabízí rovnou 3 stupně výkonnostních režimů. Každý stupeň reguluje výkon motoru tak, aby odpovídal aktuálním jízdním podmínkám a stavu vozovky. S režimem číslo 1 získáte nejostřejší odezvu na otočení plynové rukojeti a maximální možný výkon. Což je ideální pro opravdu zkušené jezdce, kteří chtějí zažít sportovní jízdu se vším všudy. Oproti tomu režim 2 reaguje na otočení plynové rukojeti jemněji a zvyšování výkonu je tedy pozvolný. Skvělý režim pro každodenní ježdění. Režim 3 s nejjemnějším nastavením odezvy na otočení plynové rukojeti, pozvolným zvyšováním výkonu a s omezeným výkonem se hodí spíše na mokré nebo kluzké vozovce.Systém omezující nadzvednutí předního kolaTento unikátní systém maximalizuje zrychlení a zároveň zabraňuje nadzvednutí předního kola od vozovky. To ale neznamená, že kolo od země nikdy nezvednete. Když systém zapnete, tak vám nabídne 10 různých režimů. Režim 1 vám poskytne minimální kontrolu. Naopak v režimu 10 je prakticky nemožné odlepit kolo od země, a to i při plném výkonu a spolujezdcem za zády.Systém kontroly trakceNeustále monitoruje data o náklonu motocyklu z jednotky IMU. Díky tomu může zamezit prokluzu v zatáčkách i na rovné silnici. Proto vám poskytne vždy vyšší stabilitu. Zároveň vám poskytne lepší kontrolu při nejrůznějších jízdních podmínkách, jako je stres nebo únava. Opět máte na výběr z 10 režimů. Kontrolu trakce můžete také zcela vypnout. Režim 1 znamená minimální a režim 10 maximální kontrolu trakce. Obous.
Údaje obsažené v této kartě vozu mají informativní charakter. Tato indikativní nabídka není nabídkou ve smyslu § 1731 nebo § 1732 občanského zákoníku, ani se nejedná o veřejný příslib dle § 1733 občanského zákoníku. Z této indikativní nabídky nevzniká nárok na uzavření smlouvy.