Antiblokovací brzdový systém (ABS), Automatické stěrače, Automatické zapínání světel, Centrální zamykání klíčem, Denní svícení, Elektricky ovládaná zrcátka nastavitelná, Elektrické stahování oken 2x, GPS navigace, Kamera pro couvání, Klimatizace digitální, Kožený interiér Kožené potahy, Nastavitelná tuhost podvozku, Nastavitelná výška podvozku, Ostřikovače předních světlometů, Palubní počítač, Parkovací senzory zadní, Podélný posuv sedadel, Polohovatelné sedačky, Protiskluzový systém ASR, Převodovka automatická, Připojení - Bluetooth, Rádio přijímač, Se zabudovaným handsfree, Senzor nahuštění pneumatik, Stabilizace podvozku ESP, Start přes tlačítko, Startování, Tuningový podvozek, Venkovní teploměr, Volant polohovatelný, Volant s multifunkčním ovládáním, Výškově seřiditelná sedadla, Zatmavená okna, Zrcátka stmívatelná, Řízení s posilovačem
originální servis, koupeno v D, se zárukou
AS250264 Vůz v tovární záruce do 03/2027. Výbava: - Barva: Rosso Corsa - Pruh přes kapotu two-tone Argento Nurburgring - 20 kovaná kola - Zóna řidiče - Volant/pádla/kryt budíku - Carbon - Otáčkoměr v barvě žlutá Giallo Modena - Carbon fiber závodní sedadla - velikost L - Prošití interiéru v barvě Rosso - Středový panel - Carbon Fibre - Výplně palubní desky - Carbon Fibre - Adaptivní přední LED světlomety - Brzdové třmeny v červené barvě - Carbon fibre difuzor - Carbon fibre nádechy na bocích - Boční nášlapy carbon fibre - Přední splitter carbon fibre - Kryt motoru carbon fibre - LIFT - systém zvedání nápravy - Scuderia Ferrari znaky na blatnících - Elektrochromické zpětné zrcátko - Přední a zadní parkovací senzory - Přední a zadní parkovací kamera - Satelitní navigace Ferrari 488 Pista je vrcholnou verzí modelu 488, určenou i pro okruhové využití. Navazuje na tradici ostrých osmiválcových Ferrari s motorem uprostřed, jako byly vozy 360 Challenge Stradale, 430 Scuderia a 458 Speciale. Na rozdíl od předchůdců však nástupce 488 – model F8 Tributo – žádnou okruhovou verzi nedostal. 488 je tak posledním zástupcem svého druhu. Ferrari 488 Pista se vyrábělo od roku 2018 v provedeních coupé i Spider. O pohon se stará 3.9litrový osmiválec twin-turbo typu F154 CD, který dosahuje výkonu 720 koní při 8000 ot./min a točivého momentu 770 Nm při 3000 ot./min. Sílu přenáší na zadní kola sedmistupňová dvouspojková převodovka F1. Pneumatiky mají rozměry 245/35 ZR 20 vpředu a 305/30 ZR 20 vzadu. Systém SSC 6.0 kombinuje elektronické asistenty jako E-Diff3, F1-Trac, SCM a nově také FDE, které optimalizují chování vozu na limitu. Pohotovostní hmotnost činí 1385 kg, rozložení hmotnosti je 41.5:58.5 ve prospěch zadní nápravy. Zrychlení z 0 na 100 km/h proběhne za 2.85 sekundy, na 200 km/h za 7.6 sekund. Maximální rychlost přesahuje 340 km/h. Na okruhu Fiorano Ferrari 488 Pista zajelo čas 1:21,5, shodný s modelem 812 Superfast.. Stav perfektní
Údaje obsažené v této kartě vozu mají informativní charakter. Tato indikativní nabídka není nabídkou ve smyslu § 1731 nebo § 1732 občanského zákoníku, ani se nejedná o veřejný příslib dle § 1733 občanského zákoníku. Z této indikativní nabídky nevzniká nárok na uzavření smlouvy.