Automatické stěrače, Centrální zamykání klíčem, Denní svícení, Elektricky ovládaná zrcátka nastavitelná, Elektrické stahování oken 2x, GPS navigace, Klimatizace digitální, Kožený interiér Kožené potahy, Nastavitelná výška podvozku, Palubní počítač, Podélný posuv sedadel, Polohovatelné sedačky, Převodovka automatická, Připojení - Bluetooth, Rádio přijímač, Se zabudovaným handsfree, Sportovní sedadla, Start přes tlačítko, Startování, Tempomat, Venkovní teploměr, Vnitřní teploměr, Volant polohovatelný, Volant s multifunkčním ovládáním, Vyhřívaná zrcátka, Výškově seřiditelná sedadla, Zrcátka stmívatelná, Řízení s posilovačem
originální servis, koupeno v CZ, se zárukou
AS250237 Fólie: - Vozidlo potaženo ochrannou transparentní PPF fólií. Výbava: - Barva: Rosso Corsa červená - 20 kované disky Diamond - Zóna řidiče - Volant/pádla/kryt budíku - Carbon Fibre - Interiér prošívaný červenou nití Rosso 0504 - Vyšitý kůň na opěrkách hlavy - v provedení Rosso 0504 - Bezpečnostní pásy v červené barvě - Nastavitelná výška sedadel - Daytona Racing Seats - velikost L - Daytona Racing Seats v provedění Alcantara / černá kůže - Středový panel - Carbon Fibre - Výplně palubní desky - Carbon Fibre - LIFT - systém zvedání nápravy - Adaptivní LED světlomety - Červené brzdové třmeny - Karbon keramické brzdy Brembo - Scuderia Ferrari znaky na blatnících - Elektrochromické zpětné zrcátko - Parkovací kamera Surround view - Přední a zadní parkovací senzory - Ukazatel otáček v červené barvě Ferrari F8 Tributo nejen navázalo, ale zároveň symbolicky uzavřelo éru neelektrifikovaných osmiválcových Ferrari s motorem uprostřed. Stalo se přímým nástupcem legendárních modelů 308 GTB, 328 GTB, 348 TB, F355, 360 Modena, F430, 458 Italia a 488 GTB. Jeho nepřímým pokračovatelem je až 296 GTB s plug-in hybridním pohonem v čele s přeplňovaným šestiválcem. F8 Tributo se vyrábělo mezi lety 2019 a 2023. O pohon se stará 3.9litrový vidlicový osmiválec s dvojitým přeplňováním, který dosahuje výkonu 720 koní při 8000 ot./min. Točivý moment činí 770 Nm při 3250 ot./min. Výkon putuje na zadní kola skrze sedmistupňovou dvouspojkovou převodovku. Díky nízké pohotovostní hmotnosti 1435 kg zvládne F8 Tributo zrychlení z 0 na 100 km/h za 2.9 sekundy, 200 km/h pokoří za 7.8 sekund a rozjede se až na 344 km/h. Na továrním okruhu Fiorano zajelo čas 1:22.50, což znamená ztrátu pouhé jedné sekundy na tehdejší vlajkovou loď značky – Ferrari 812 Superfast. Mezi hlavní konkurenty F8 Tributo patří Lamborghini Huracán LP 640-4 Evo a McLaren 720S.. Stav perfektní
Údaje obsažené v této kartě vozu mají informativní charakter. Tato indikativní nabídka není nabídkou ve smyslu § 1731 nebo § 1732 občanského zákoníku, ani se nejedná o veřejný příslib dle § 1733 občanského zákoníku. Z této indikativní nabídky nevzniká nárok na uzavření smlouvy.