ABS, Alu kola, Asistent-brzdový, Asistent-parkovací zadní, Centrální zam. klíčem, Denní svícení, Dětská sedačka Isofix, Elektrická okna 2x, Handsfree, Kamera parkovací, Klimatizace digitální, Kontrola tlaku v pneu, Navigace GPS, Opěrky hlav výsuvné, Palubní počítač, Podvozek regulace tuhosti, Podvozek sportovní, Pohon 4x4, Protiskluzový systém ASR, Převodovka automatická, Připojení - Bluetooth, Rádio přijímač, Sedadla el. nastavitelná, Sedadla nastavitelná výškově, Sedadla odvětrávatelná, Sedadla podélně posuvná, Sedadla polohovací, Sedadla potah Kožené potahy, Sedadla vyhřívaná, Senzor deště, Senzor světel, Senzor únavy řidiče, Servo, Skla tónovaná, Stabilizace podvozku ESP, Startování, Startování tlačítkem, Střešní okno vyklápěcí, Tažné zařízení, Teploměr, Venkovní teploměr, Volant multifunkční, Zadní stěrač, Zrcátka elektricky nastavitelná, Zrcátka stmívatelná, Zrcátka vyhřívaná
servisní knížka, koupeno v CZ, nehavarované, v záruce
AS231685 Výbava: Barva vozu - magno hnědá citrine (G manufaktur), Linie SUPERIOR interiéru, Diamantové prošívání, El. nastavitelná sedadla vpředu (vyhřívaná, venitlovaná, masážní), Vyhřívaná zadní sedadla, 3-zónová klimatizace, Dvoubarevná přístrojová deska potažená kůží nappa (G Manufaktur), Obložení interiéru - AMG Carbon, Sportovní multifunkční volant v provedení Carbon/DINAMICA (vyhřívaný), Ambientní osvětlení, Čalounění stropu - mikrovlákno DINAMICA, El. ovládané střešní okno, Multimediální systém pro zadní řadu sedadel, MULTIBEAM LED světlomety Tažné zařízení, Surround sound system Burmester, Widescreen cockpit, Adaptivní tempomat DISTRONIC, Hlídání jízdního pruhu, Hlídání mrtvého úhlu, As. dopravního značení, Aktivní brzdový asistent, As. sledování bdělosti, 360° kamery. Mercedes-Benz třídy G je živoucí legendou. Písmeno G v názvu znamená Geländewagen - terénní vůz. Vyrábí se od roku 1979. Vývoj užitkového off-roadu W460 začal 7 let před odhalením. Na G spolupracovala rakouská firma Steyr Daimler Puch. O započetí vývoje rozhodla hlavně 20-tisícová objednávka íránské armády, která však byla zrušena. Zájem naopak projevily státy Řecko a USA, stejně jako argentinská armáda. Dalším milníkem je rok 1983, kdy Géčko vyhrálo slavný závod Rallye Paříž-Dakar. V roce 1989 bylo představeno luxusní provedení W463, které je oficiální první generací třídy G. S několika modernizacemi vydržela dlouhých 29 let. První opravdu výkonné G bylo G 55 AMG. Kousky s tímto označením se vyráběly v letech 1999 až 2012, přičemž proběhly dvě výraznější modernizace. Původní G 55 AMG disponovalo 5.4-litrovým V8 o výkonu 354 koní. Následně byl přidán kompresor, jenž zvedl výkon na kulatých 500 koní. S dalším faceliftem přibylo 7 koní. Nástupcem G 55 AMG je G 63 AMG. Původní V8 byl nahrazen jen o 0.1 litru objemnějším motorem o stejném počtu válců, ale kompresor nahradila dvojice turbodmychadel. Výsledný výkon byl 536, později 571 koní. A to není vše, protože k dispozici byla ještě jedna, dnes již velice vzácná motorizace G 65 AMG. Do útrob off-roadového Géčka se nastěhoval mocný V12 6.0 BiTurbo. Tento jedinečný agregát dosahoval výkonu 612, později až 630 koní. V roce 2018 dorazila druhá generace W464. AMG G 63 má 4.0-litrový V8 BiTurbo, který produkuje 585 koní výkonu a 850 Nm točivého momentu.. Stav perfektní
Údaje obsažené v této kartě vozu mají informativní charakter. Tato indikativní nabídka není nabídkou ve smyslu § 1731 nebo § 1732 občanského zákoníku, ani se nejedná o veřejný příslib dle § 1733 občanského zákoníku. Z této indikativní nabídky nevzniká nárok na uzavření smlouvy.